miercuri, 13 august 2008

viata

Viata…ce e pana la urma viata? de fiecare data cand am senzatia ca am gasit un raspuns parca mai adanc ma cufund in nestiinta...hm

Ma nasc... e clar, asta a fost inceputul...dar sfarsitul? Sfarsitul e acea parte care urmeaza dupa firul vietii... firul vietii...da! firul vietii e acela care imi da batai de cap... nu vrea de nici un fel sa intre in urechea acului ce eu doresc... dimpotriva...

Urmeaza scoala... sau cel putin asta e una din putinele amintiri clare pe care le mai am dinaintea momentului intrarii in nebuloasa din care inca nu am reusit sa ies...

Ce e viata? E acea parte in care cresti si apoi iti intemeiezi o familie cu ajutorul careia sa iti porti mai usor pasii spre batranetile iminente...sau cel putin asa ar trebui sa fie...

Ce e viata? Sa fie oare acea durere pe care am simtit-o prima oara cand am gustat si dezamagirea? Sa fie oare tristetea ce de la o vreme mi-a devenit cea mai apropiata prietena?sa fie oare zambetul ce-mi face cu mana de la geamul vecin, dar care niciodata nu vrea sa imi paseasca pragul pentru ca se teme sa nu piara? Sa fie oare...(moartea)NU!... nu cred sa fie asta...

Si totusi ce e viata?

Am auzit de-a lungul existentei mele mereu vorbindu-se de batrani si intelepti, caliti de imprejurarile prin care viata i-a purtat,dar oare asa sa fie? Chiar au existat ei, sau sunt numai povesti nemuritoare menite sa umple pagini albe de groase catastife?

Nu stiu... dar nu ma simt deloc ca unul ce se-ndreapta spre culmile intelepciunii si simt ca tot mai mult ma pierd, ma pierd in neantul amagirii...

Niciun comentariu: