miercuri, 13 august 2008

M-am intrebat adesea

M-am intrebat adesea cine sunt eu?... cum am ajuns aici si incotro ma indrept?... citesti aceste randuri si spui, poate, ce imi veni de-mi pun aceste intrebari… doar, vorba ‘ceea, stim cu totii cine suntem si stim ce vrem de la destinul nostru… dar oare chiar asa sa fie?...

ma scol in fiecare dimineata, mai mult sau mai putin odihnit, dupa o noapte de somn sau de neliniste...ma scol si in scurt timp, inainte de a realiza ca o noua zi a prins viata, ma regasesc purtandu-mi pasii spre activitatile cotidiene ce nu vor nicicum, sa iasa macar o clipa din rutina zilnica...
ma uit pe geam... sunt in autobuz si astept sa vina statia la care trebuie sa cobor... ma uit pe geam si vad multimi de oameni grabiti, in ciuda faptului ca ora este inca cruda; vad masini aliniate in cozi interminabile la semafor precum produsele expuse spre cumparare pe rafturile unui magazin... ma uit la ei si ma intreb “ cine sunt ei? sau cum ii cheama ? si incotro asa de dimineata?”... da n-am timp sa-mi raspund la intrebari pentru ca se anunta statia urmatoare si ... trebuie sa cobor.
Usile se inchid, masina se indeparteaza... Inspir adanc din aerul iernatic si plec din statie grabit sa ajung din nou la confortabila caldura, din sala ce m-aspteapta, dar pentru o clipa ma opresc...abea acum realizez ca aburul ce se ridica nu-i un vis, ci roua diminetii, ca petele acelea rosiatice sunt nori umbriti de soarele ce-ncet se misca cu fiecare clipa tot mai aproape de asfintit...
Ma dezmortesc, trezit, abea acuma parca, la realitate si remarc inca o data... Doamne, ce natura minunata ai putut crea chiar si in mijlocul unei paduri asfaltice...

Ma uit la ceas, ora e inaintata deja si ma grabesc sa nu intarzii. Stiu unde sunt si ce am de facut si stiu si... cine sunt...

sunt ... un copil al Domnului,vin din pacat si ma indrept spre inocenta absoluta... sunt doar un om, si sunt nimic fara Domnul meu dar in acelasi timp sunt ... totul prin EL...

Iti multumesc Doamne ca esti al meu, iti multumesc ca m-ai trezit si azi la viata...

Niciun comentariu: