miercuri, 1 octombrie 2008

Cred ca mai dorm inca pe un covor de frunze

Cred ca mai dorm inca pe un covor de frunze
Cred ca mai simt ceva din adierea vantului de vara
Nu-mi amintesc insa de zilele apuse
Si nici privirea ta, cand te-am zarit ultima oara

Era o zi de mai, trecut de ora zece
Cand pentru prima oara te-am intalnit pe-alee
Stateai langa copacii-n floare, in seara aceea rece
Si admirai covorul frumos de orhidee

Te-am desenat apoi in mii si mii de peisaje
De vara fermecata si timp de neuitat
Ne-am relaxat fiinta pe-a fericirii plaja
Iar marea cu iubire, neintrerupt, ne-a sarutat

..........................................................................

Acum cred ca mai dorm pe un covor de frunze ude
Invesmantat fiind de ale reveriei itze
Ma-mpotrivesc fiintei si-ncerc mereu sa uit
Ca toamna mi te-a smuls din ale mele bratze



kMMy
01.10.08

Niciun comentariu: